loading...
معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها
جدیدترین اس ام اس ها را در ایمیل خود دریافت کنید
https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/khabarnameh.png

آموزش: برای دریافت جدیدترین اس ام اس ها در ایمیل خودتان به شیوه زیر عمل کنید:

1- ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی Subscribe کلیک کنید.

2- صفحه جدیدی باز میشود که باید کد امنیتی را وارد کنید.

3- به ایمیلتان بروید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

تمام شد

توجه داشته باشید که فقط خلاصه ای از اس ام اس ها به ایمیلتان ارسال میشود ، برای خواندن بقیه اس ام اس ها حتما باید روی عنوان کلیک کنید.


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Admin بازدید : 26 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/sms/sms_asheghane_smsmine.rzb.ir_001.png

ترک دین و دل نمودم / ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت / ترک آن هم می کنم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

عشق واژه است. واژه ای که ازلب فرشته ها چکیده است
عشق نامه است نامه ای که ازخدارسیده است. نامه ی خداهمیشه خواندنی است
توی دفتر فرشته ها واژه ی قشنگ دوست همیشه ماندنی است

 

********** معدن اس ام اس **********

 

انقدر باورت دارم که اگر بگویی بارانم
از حرف هایت خیس می شوم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند
اما;
وقتى تو نیستى،هیچکس نیست دلم را گرم کند!!!!

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ثانیه ها را شمرده ام برای رسیدن به عطر نفسهایت
دستانت را در دستانم جاری کن...
تا لحظه هایت مرا به پرواز بسپارد

 

********** معدن اس ام اس **********

 

تا دیروز هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز هرچه بنویسم صادقانه است...
عاشقانه دوستت دارم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام / تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ز همان روز که مسکین سرای تو شدم/به تو سوگند که نمک گیر عطای تو شدم
گر کسی سلطنتی یافت به خود مینازد/من کنم ناز به عالم که رفیق تو شدم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

اشکی که درون دیدگان تاک است
معجونی از آب و آفتاب و خاک است
من پاک تر از این سر نمی دانم چیست
پس آنچه که از تاک براید پاک است

 

********** معدن اس ام اس **********

 

قصیده میشوم اگر تو تشنه شنیدنی!به اوج میرسم اگر,تو بی قرار دیدنی
بیا که در هوای تو ,از تو نفس تازه کنم !بیاکه این حماسه را با تو پر آوازه کنم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

در ستایش چشمهایت
شعری نمی توان گفت
تنها باید خاضعانه
تماشا کرد، مست شد، رها شد....

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ﺩﺭﮐﻠﺒﻪ ﯼ ﺭﻭﺷﻨﻢ ﺷﺒﯽ ﺭﺍ ﺳﺮ ﮐﻦ ﺑﺎ ﺩﺳﺖ ﺻﻤﯿﻤﯽ ﺍﺕ ﻣﺮﺍ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺻﺪ ﺑﺎﺭ ﭼﻨﯿﻦ ﮔﻔﺘﻢ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﺑﺎﺯ ﺑﯽ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﻩ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺑﺎﻭﺭ کن

 

********** معدن اس ام اس **********

 

بلبلان از بوی گل مستند و ما از روی دوست
دیگران از ساغر و ساقی و ما از یاد دوست

 

********** معدن اس ام اس **********

 

تا کدوم ستاره دنبال تو باشم / تا کجا خبر از حال تو باشم
مگه میشه از تو دل برید و دل کند / بگو میخوام تا ابد مال تو باشم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

من حسرت دیدار تو دارم به که گویم / از بهر تو من ابر بهارم به که گویم
غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم / از نرگس چشم تو خمارم به که گویم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مطالب معدن اس ام اس برای شما مفید بوده و از مطالبش تو سایت یا وبلاگتون استفاده می کنید برای اینکه زحمتای بنده هدر نره ممنون میشم با اسم معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها لینکم کنید یا اینکه مطالبی که از معدن اس ام اس کپی می کنید رو با ذکر منبع تو سایتتون قرار بدید.اگر سایت شما به اس ام اس مربوط میشه بهم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 764
  • بازدید کلی : 4,609