loading...
معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها
جدیدترین اس ام اس ها را در ایمیل خود دریافت کنید
https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/khabarnameh.png

آموزش: برای دریافت جدیدترین اس ام اس ها در ایمیل خودتان به شیوه زیر عمل کنید:

1- ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی Subscribe کلیک کنید.

2- صفحه جدیدی باز میشود که باید کد امنیتی را وارد کنید.

3- به ایمیلتان بروید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

تمام شد

توجه داشته باشید که فقط خلاصه ای از اس ام اس ها به ایمیلتان ارسال میشود ، برای خواندن بقیه اس ام اس ها حتما باید روی عنوان کلیک کنید.


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Admin بازدید : 12 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/sms/sms_asheghane_smsmine.rzb.ir_001.png

عشق همین خنده های ساده توست!
وقتی با تمام غصه هایت می خندی!
تا از تمام غصه هایم رها شوم...!!!

 

********** معدن اس ام اس **********

 

من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم
نگاهت را نگیر از من که با آن عالمی دارم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

گل باش که می خواهم تو را ببویم/ز عطر وجودت آرامش را بجویم/با من باش تا همیشه این را بگویم/ای آرام جانم، دوستت دارم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز...
نه از روی اجبار...
و نه از روی تنهایی...
فقط برای اینکه
"ارزش دوست داشتن دارد"

 

********** معدن اس ام اس **********

 

دلم خیلی حرفا داره بگه اما زبان از گفتنش عاجزه
وفقط میتونم در این سه کلمه خلاصه کنم
نفس زندگیم دوستت دارم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

تو این دنیایی که همش جهنمه اغوش تو بهشتمه

 

********** معدن اس ام اس **********

 

همه دنیا رو گشتم تو رو پیدا کردم همه دنیا رو باز بگردم مثل تو پیدا نمیکنم.

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خوبیه که باعث دلتنگی میشه
بخاطر همه خوبیهایت یک عالمه
دلتنگتم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

آغوش بعضی ها علم را زیر سوال می برد انقدر ارامت می کند که هیچ مسکنی جایش را نمی گیرد

 

********** معدن اس ام اس **********

 

اگر چه نازنینان را وفا نیست / گلستانی چو باغ آشنا نیست
اگر بر اوج آسمان هم پا گذارم / دلم یک لحظه از یادت جدا نیست

 

********** معدن اس ام اس **********

 

کوه نیستی اما صدایت که می زنم
شعر و شور و عشق
به من باز می گردد

 

********** معدن اس ام اس **********

 

نکند فکر کنی در دل من مهرتو نیست…گوش کن نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.

 

********** معدن اس ام اس **********

 

با هیچ مزه ای عوض نمی کنم نمک چهره ات را
ولی متعجبم از شیرینی لبانت در این نمکزار

 

********** معدن اس ام اس **********

 

عشق و سپاس گزاری می تواند اعجاز کند و دریاها را از هم بشکافاند
و کوه ها را حرکت دهد و بیماری ها را شفا دهد.

 

********** معدن اس ام اس **********

 

صدایت می زنم
با لهجه پروانه ها
وقتی که بر می گردی
معلوم می شود با گل
نسبتی داری

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مطالب معدن اس ام اس برای شما مفید بوده و از مطالبش تو سایت یا وبلاگتون استفاده می کنید برای اینکه زحمتای بنده هدر نره ممنون میشم با اسم معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها لینکم کنید یا اینکه مطالبی که از معدن اس ام اس کپی می کنید رو با ذکر منبع تو سایتتون قرار بدید.اگر سایت شما به اس ام اس مربوط میشه بهم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 715
  • بازدید کلی : 4,560