loading...
معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها
جدیدترین اس ام اس ها را در ایمیل خود دریافت کنید
https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/khabarnameh.png

آموزش: برای دریافت جدیدترین اس ام اس ها در ایمیل خودتان به شیوه زیر عمل کنید:

1- ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی Subscribe کلیک کنید.

2- صفحه جدیدی باز میشود که باید کد امنیتی را وارد کنید.

3- به ایمیلتان بروید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

تمام شد

توجه داشته باشید که فقط خلاصه ای از اس ام اس ها به ایمیلتان ارسال میشود ، برای خواندن بقیه اس ام اس ها حتما باید روی عنوان کلیک کنید.


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Admin بازدید : 11 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/sms/sms_doosetdaram_smsmine.rzb.ir_011.png

آنقدر دوست داشتنى هستى
که ایستاده هم به دل مى نشینى

 

********** معدن اس ام اس **********

 

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم
بلد نیستم حرف دلم را نگویم
حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت
بلد نیستم نخندم وقتی باتوم
حتی اخم کنم وقتی ناراحتم
من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو

 

********** معدن اس ام اس **********

 

تو را ای گل کماکان دوست دارم
به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهم نیست
تو را تا زنده هستم دوست دارم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

دوستت دارم به اندازه ی
پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم
و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

حرف های زیادی بلد نیستم
من تنها چشمان تو را دیدم و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید
از عشق چیزی نمی دانم اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی

 

********** معدن اس ام اس **********

 

گفتنِ “دوستت دارم ” نظر لطفم نبود !
نظرِ دِلم بود

 

********** معدن اس ام اس **********

 

شمــردن بلــد نیستــم
امــا تا دلت بخــواهد دوست داشتــن بلــدم
یک وقتهــایی هــم می شــود که
یکــی را ، دو بــار دوست داشتــه باشــم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

من تو را هنوز مثل
تمام شدن مشق شبم
دوست دارم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

در صفحه ی شطرنج زندگیم
تمام مهره هایم مات مهربانیت شد
و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم
تا بگویم شاه دلم دوستت دارم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم
یکی بود ، یکی …
بی خیال …
خلاصه اش می شود
دوستت دارم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

موهایم که یکدست ..
همرنگ ِ دندانهایم شـد !
باز هم با عشق می نویسم :
دوستت دارم …

 

********** معدن اس ام اس **********

 

“دوستت دارم”پریشان شانه میخواهی چه کار ؟
دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟
تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن
ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟

 

********** معدن اس ام اس **********

 

دوست داشتن امروزم
دنباله ی ستاره ی چشم هایت است
که در آسمان قلبم سال ها پیش جا گذاشته بودی

 

********** معدن اس ام اس **********

 

هر وقت می خوای ببینی چقدر دوستت دارم
انگشتت رو بذار رو نبضت
می فهمی که دوست داشتنم تمومی نداره

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ما به هم نمی رسیم
امّا بهترین غریبه ات می مانم
که تو را همیشه دوست خواهد داشت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مطالب معدن اس ام اس برای شما مفید بوده و از مطالبش تو سایت یا وبلاگتون استفاده می کنید برای اینکه زحمتای بنده هدر نره ممنون میشم با اسم معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها لینکم کنید یا اینکه مطالبی که از معدن اس ام اس کپی می کنید رو با ذکر منبع تو سایتتون قرار بدید.اگر سایت شما به اس ام اس مربوط میشه بهم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 686
  • بازدید کلی : 4,531