loading...
معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها
جدیدترین اس ام اس ها را در ایمیل خود دریافت کنید
https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/khabarnameh.png

آموزش: برای دریافت جدیدترین اس ام اس ها در ایمیل خودتان به شیوه زیر عمل کنید:

1- ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی Subscribe کلیک کنید.

2- صفحه جدیدی باز میشود که باید کد امنیتی را وارد کنید.

3- به ایمیلتان بروید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

تمام شد

توجه داشته باشید که فقط خلاصه ای از اس ام اس ها به ایمیلتان ارسال میشود ، برای خواندن بقیه اس ام اس ها حتما باید روی عنوان کلیک کنید.


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Admin بازدید : 18 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/sms/sms_shabbekheir_smsmine.rzb.ir_007.png

ﺧﻮﺍﺑﯽ؟ ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺁﺭﻭﻡ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ، ﺑﯽ ﺗﺮﺱ، ﺑﯽ ﺩﻟﻬﺮﻩ، ﺑﯽ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ
ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺎﺷﻢ، ﺩﻡ ﺩﺭ ﻭﺍﯾﺴﻢ، ﺳﺮﻣﻮ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ، ﻧﮕﺎﺕ ﮐﻨﻢ
ﺧﻮﺏ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ﮔﻠﻢ ﺧﻮﺍﺑﺎﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ﺑﻨﻮﯾﺲ ﺑﺎﺧﻂ ﺍﻟﻤﺎﺱ ﺭﻭ ﺗﻦ ﻧﺎﺯﮎ ﺷﯿﺸﻪ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻧﻮﺭﭼﺸﻤﺎﺕ ﺷﺐ ﻣﻦ ﺳﺤﺮ ﻧﻤﯿﺸﻪ...

 

********** معدن اس ام اس **********

 

تمام رویای من این است که در رویای شبانه تو
جایی داشته باشم...
تا شبی رویایی از آن من شود
♥♥شبتان رویایی♥♥

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ای وای باز ستاره ها اومدن….
اومدن تو رو ببرن….
برو عشقه من، برو ماه من برو سرجات تا ستاره ها قهر نکردن….
هستیه من اندازه ستاره ها دوست دارم. شبت بخیر

 

********** معدن اس ام اس **********

 

شب به خیر عزیزِ من ، خوابای خوب ببینی
بری از دامنِ شب ، گُل تازه بچینی

 

********** معدن اس ام اس **********

 

باز صدا می زنم تو را....
امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده
تو رو به من هدیه داده
شب به خیر نازدانه گلم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

بسلامتی کسی که هر چقدر ازش دلگیر باشی بازم بدون شب بخیر خوابت نمیبره

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﺎ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﻻﻻﯾﯽ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺭﺍ
ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺯﻣﺰﻣﻪ ﮐﻨﻢ
ﻭ ﺗﻮ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﻬﺘﺎﺏ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﭼﺸﻤﺎﻧﺖ ﻧﻮﺭ ﺑﺎﺭﺍﻥ
ﮐﻦ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺑﺒﺮﺩ
ﺷﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ

 

********** معدن اس ام اس **********

 

-_- خیــلی طوفـــانیه دریــــا امشبــــ ، مگـــه موجــا تورو با کـــی دیدنـــ ؟؟؟ -_-
” شــــب بخــیـــــر ” چیســــت ؟؟؟
آرزوی داشتـــــنِ خــــوابی خـــوش برای عــــزیزتـــرینــــت …
♥ شـــــــــب بخــیــــــــر عــــزیـــــزم ♥

 

********** معدن اس ام اس **********

 

میروم وعده آنجاکه با هم شب و روز را آشتی است،صبح چندان دور نیست…
شب بخیر

 

********** معدن اس ام اس **********

 

شب بخیر ای آخرین امید من
نذار تاریکی تو قلبت بنشینه
چشاتو بروی شهر شب ببند
تا چشای کوچیکت خواب ببینه

 

********** معدن اس ام اس **********

 

شب بخیر عشقم شب بخیر آروم جونم خسته ای تمام خستگی و مشغله هات مال من
تو بخواب بهونه ی زندگیم تنت درد میکنه تمام درد وبلات به سرم
ببخشید که توفکرت جای دیگه اس ومن صبح تا شب به فکر توام وشب بخاطر نبودت کنارم از شب تا صبح میبارم
شب بخیر عزیزم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده
تو رختخواب مخمل آبی خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن
اس ام استو حالا نگاه کن
عروسکم اسکل شدی برو لالا کن

 

********** معدن اس ام اس **********

 

صبح فردا خنده رو باش
از غم و اندوه جدا باش
شاعر لالایی ام باش
شب بخواب و گرمی کاشانه ام باش

 

********** معدن اس ام اس **********

 

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو
در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !لطفا خوب بخوابید ، شب خوش

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مطالب معدن اس ام اس برای شما مفید بوده و از مطالبش تو سایت یا وبلاگتون استفاده می کنید برای اینکه زحمتای بنده هدر نره ممنون میشم با اسم معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها لینکم کنید یا اینکه مطالبی که از معدن اس ام اس کپی می کنید رو با ذکر منبع تو سایتتون قرار بدید.اگر سایت شما به اس ام اس مربوط میشه بهم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 736
  • بازدید کلی : 4,581