loading...
معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها
جدیدترین اس ام اس ها را در ایمیل خود دریافت کنید
https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/khabarnameh.png

آموزش: برای دریافت جدیدترین اس ام اس ها در ایمیل خودتان به شیوه زیر عمل کنید:

1- ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی Subscribe کلیک کنید.

2- صفحه جدیدی باز میشود که باید کد امنیتی را وارد کنید.

3- به ایمیلتان بروید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

تمام شد

توجه داشته باشید که فقط خلاصه ای از اس ام اس ها به ایمیلتان ارسال میشود ، برای خواندن بقیه اس ام اس ها حتما باید روی عنوان کلیک کنید.


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Admin بازدید : 17 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/sms/sms_asheghane_smsmine.rzb.ir_001.png

گاهی بی دلیل نباش
گاهی بی دلیل باش
میترسم چشم بخوریم
آنقدر که جانم به جانت وابسته است

 

********** معدن اس ام اس **********

 

نفس مصنوعی یعنی:
تو نباشی من به عکست خیره شوم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم...

 

********** معدن اس ام اس **********

 

همین که یاد ما هستی دمت گرم / همین که مرهم دردی دمت گرم
در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که با وفا هستی دمت گرم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

دیوانه را محبت آرام میکند من رو محبت تو دیوانه میکند

 

********** معدن اس ام اس **********

 

نه طبق مُد دوستت دارم ، نه به حکم سنت !
همه چیز بنا بر فطرت است …
“خوب”ها دوست داشتنی اند خوب من …

 

********** معدن اس ام اس **********

 

زندگی بهانه است
من هوا را  به امید هم نفسی باتو تنفس می کنم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

پیش از تو همه را با معیارهایم می سنجیدم
حالا اما
همه را با تو می سنجم حتی معیارهایم را

********** معدن اس ام اس **********

 

سوگند میخورم ، به جز حضور تو هیچ چیز را در این دنیا را جدی نگرفتم

حتی عشق را . . .

 

********** معدن اس ام اس **********

 

باید اعتراف کنم که من نیز گاه گاه به آسمــــان نگاه میکنم …
دزدانه ؛ در چشم ستارگان …
نه به تمامیشان ؛ تنها به آن ها که شبیه ترند به چشمـــان تو …

 

********** معدن اس ام اس **********

 

دیگر
نمی نویسمت
هرکس به چشم هایم
نگاه کند تو را خواهد خواند

 

********** معدن اس ام اس **********

 

گر دلی دارم بدان در دست توست ..گر تنی دارم بدان سر مست توست..
گر دلم را بشکنی با دست خود دل نگیرم از تو…چون دل هم مست توست

 

********** معدن اس ام اس **********

 

نمی خوام قلب تو باشم که با هر اتفاقی بشکنم می خوام روح تو باشم که فقط با مرگ ازت جدا شم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود

 

********** معدن اس ام اس **********

 

جانم باش تا به لبم برسی
می خواهم همه ببیند
با تو جان به لب شدم لعنتی دوست داشتنی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مطالب معدن اس ام اس برای شما مفید بوده و از مطالبش تو سایت یا وبلاگتون استفاده می کنید برای اینکه زحمتای بنده هدر نره ممنون میشم با اسم معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها لینکم کنید یا اینکه مطالبی که از معدن اس ام اس کپی می کنید رو با ذکر منبع تو سایتتون قرار بدید.اگر سایت شما به اس ام اس مربوط میشه بهم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 722
  • بازدید کلی : 4,567