loading...
معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها
جدیدترین اس ام اس ها را در ایمیل خود دریافت کنید
https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/khabarnameh.png

آموزش: برای دریافت جدیدترین اس ام اس ها در ایمیل خودتان به شیوه زیر عمل کنید:

1- ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی Subscribe کلیک کنید.

2- صفحه جدیدی باز میشود که باید کد امنیتی را وارد کنید.

3- به ایمیلتان بروید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

تمام شد

توجه داشته باشید که فقط خلاصه ای از اس ام اس ها به ایمیلتان ارسال میشود ، برای خواندن بقیه اس ام اس ها حتما باید روی عنوان کلیک کنید.


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Admin بازدید : 17 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/sms/sms_khianat_smsmine.rzb.ir_005.png

بودم
دیدم با دیگری شادتری
رفتم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

من به تو نگاه میکردم
و تو به ساعت
تو قرار داشتی و من بی قراری

 

********** معدن اس ام اس **********

 

چه کسی برای عشق ما شعر اتل متل خواند که پایت را به این راحتی از زندگیم ورچیدی؟


********** معدن اس ام اس **********

 

چه ساده به اعتبار دستانت زمین خوردم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

من از اوشکایتی ندارم
از کسی که با او است هم شکایتی ندارم
ولی خدایا تو که میدانستی چقدر دوستش دارم
چرا تو کاری نکردی؟

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خنده هایت پیشکش همون ک تو رو ازم گرفت فقط خواهشا وقتی حالتو گرفت برنگرد زاربزن

 

********** معدن اس ام اس **********

 

شک کرده بودم کسی بین ماست
اما فهمیدم من بین دو نفر بودم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

کنارش بودم اما دیگر تپش قلبش را حس نمیکردم
نمیدانم من گوشهایم سنگین شده یا قلب او تبدیل به سنگ

 

********** معدن اس ام اس **********

 

پچ پچ دوستت دارم های تو در گوش او به گوشم میرسد
بازیچه ام یا باز بچه فرضم کرده ای؟

 

********** معدن اس ام اس **********

 

نقاشیش خوب نبود
اما راهش را خوب کشید و رفت

 

********** معدن اس ام اس **********

 

حکایت تلخیست
مانده ام برای تو
رفته ای برای دیگری

 

********** معدن اس ام اس **********

 

می دانی که غیرتم همه چیزمن است بی انصاف به خوابم که می آیی تنها بیا

 

********** معدن اس ام اس **********

 

هیچکس هیچ نگویید مگر نمیدانید وجدانش بخواب رفته شاید بیدار شود بهانه عشقی تازه کند

 

********** معدن اس ام اس **********

 

بغض میکنم وقتی میدانم قراراست
روزی برایت
خاطره شوم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

نه از سفید و نه از سیاه دیگر از هیچ یک نمی نویسم دیگر نه از تو می نویسم و نه از رفتنت هیچ کدام را نمی خواهم همین چند سال خاطره برای گریه هایم کافیست


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مطالب معدن اس ام اس برای شما مفید بوده و از مطالبش تو سایت یا وبلاگتون استفاده می کنید برای اینکه زحمتای بنده هدر نره ممنون میشم با اسم معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها لینکم کنید یا اینکه مطالبی که از معدن اس ام اس کپی می کنید رو با ذکر منبع تو سایتتون قرار بدید.اگر سایت شما به اس ام اس مربوط میشه بهم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 674
  • بازدید کلی : 4,519