loading...
معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها
جدیدترین اس ام اس ها را در ایمیل خود دریافت کنید
https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/khabarnameh.png

آموزش: برای دریافت جدیدترین اس ام اس ها در ایمیل خودتان به شیوه زیر عمل کنید:

1- ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی Subscribe کلیک کنید.

2- صفحه جدیدی باز میشود که باید کد امنیتی را وارد کنید.

3- به ایمیلتان بروید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

تمام شد

توجه داشته باشید که فقط خلاصه ای از اس ام اس ها به ایمیلتان ارسال میشود ، برای خواندن بقیه اس ام اس ها حتما باید روی عنوان کلیک کنید.


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Admin بازدید : 15 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/sms/sms_khodahafezi_smsmine.rzb.ir_015.png

تکیه به شونه هام نکن
من از تو افتاده ترم
ما که به هم نمی رسیم
بسه دیگه بذار برم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

پایان راه کاملاً پیداست
می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری

 

********** معدن اس ام اس **********

 

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟
چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟
خداحافظ ، بدون تو گمان کردی که می مانم
خداحافظ ، بدون من یقین دارم که می مانی

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خداحافظ تو ای تنها سلام من
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو ای محبوب خوب من

 

********** معدن اس ام اس **********

 

رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند
آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند
از دل برکه شب سر زد و تابید به خورشید
تا دل روشن نیلوفری اش پاک بماند

 

********** معدن اس ام اس **********

 

می‌روم شاید کمی حال شما بهتر شود
می‌گذارم با خیالت روزگارم سر شود
خداحافظ

 

********** معدن اس ام اس **********

 

میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی
ولی هیچوقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری
که با خداحافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه

 

********** معدن اس ام اس **********

 

به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست
برمن خرده مگیر چراکه جبر زمانه
از آغاز هر زمانه از آغاز هر سلامی بدرود می رسد

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن تا ابد خدانگهدار

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خدانگهدار عزیزم
دارم می رم از این دیار
اینجا کسی منو نخواست
تو هم منو تنها بذار

 

********** معدن اس ام اس **********

 

من که زندگیمو باختم
واسه یه لحظه دیدنت
نزار بازم دل بپوسه
دوباره وقت رفتنت

 

********** معدن اس ام اس **********

 

جدایی طعم شیرینی ندارد
ولیکن چاره ای در سر نهان نیست
جدایی آسمان ها گریه دارد

 

********** معدن اس ام اس **********

 

می رم ولی بدون یکی
خیلی تو رو دوست داره
یکی که از دوریه تو
سر به بیابون می زنه

 

********** معدن اس ام اس **********

 

واپسین لحظه دیدار ، منو دست گریه نسپار
توی تردید شب خدانگهدار ، اگه خوابم اگه بیدار
تو ی این فرصت تکرار ، بگو عاشقی برای آخرین بار

 

********** معدن اس ام اس **********

 

و من از تو جدا ماندم
ولی ای کاش می مردم
برو دیگر که دل از غم رها کردم
خداحافظ که دیگر بر نمی گردم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مطالب معدن اس ام اس برای شما مفید بوده و از مطالبش تو سایت یا وبلاگتون استفاده می کنید برای اینکه زحمتای بنده هدر نره ممنون میشم با اسم معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها لینکم کنید یا اینکه مطالبی که از معدن اس ام اس کپی می کنید رو با ذکر منبع تو سایتتون قرار بدید.اگر سایت شما به اس ام اس مربوط میشه بهم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 694
  • بازدید کلی : 4,539