loading...
معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها
جدیدترین اس ام اس ها را در ایمیل خود دریافت کنید
https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/khabarnameh.png

آموزش: برای دریافت جدیدترین اس ام اس ها در ایمیل خودتان به شیوه زیر عمل کنید:

1- ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید و سپس بر روی Subscribe کلیک کنید.

2- صفحه جدیدی باز میشود که باید کد امنیتی را وارد کنید.

3- به ایمیلتان بروید و بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

تمام شد

توجه داشته باشید که فقط خلاصه ای از اس ام اس ها به ایمیلتان ارسال میشود ، برای خواندن بقیه اس ام اس ها حتما باید روی عنوان کلیک کنید.


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Admin بازدید : 14 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/s-ulduzfa/Pictures/sms/sms_khodavand_smsmine.rzb.ir_004.png

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند فرزند و عیال و خانمان را چه کند
دیوانه کنى هر دو جهانش بخشى دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خدایا
ما برای داشتن دست های تو ریسمان نبسته ایم ، “دل” بسته ایم
همین که حال دلمان خوب باشد ، برایمان کافی ست . . .

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خدایا …
بعضی سرنوشت ها را …
خیلی خرچنگ قورباغه نوشته ای …

 

********** معدن اس ام اس **********

 

هر چه روح به خدا نزدیک تر باشد، مشکلات و انحراف آن کمتر است
زیرا کمترین حرکت در دایره رسو شده توسط پرگار مرکز ان می باشد . . .

 

********** معدن اس ام اس **********

 

گفت من شخصی را میشناسم که هر شب قبل از خواب به خدا میگوید:
خدایا؛تمام کسانی را که در حق من ظلم کردند را حلال میکنم ؛ نکند فردای قیامت کسی به خاطر من حساب پس بدهد

 

********** معدن اس ام اس **********

 

پروردگار من رحمی کن
آخه اگه نمیخواستی رحمی کنی
اجازه نمیدادی همین اندازه هم با تو حرف بزنم

 

********** معدن اس ام اس **********

 

و من تمام عمر به این ایه دلخوشم….
….و بنده گانم را اگاه کنید که من بخشنده ی مهربانم…

 

********** معدن اس ام اس **********

 

شیشه عطر بهار لب دیوار شکست ، همهجا پر شد از بوی خدا
همه جا آیت اوست

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خدایا …
ما دنیا رو به خودمون غل و زنجیر کردیم، ولی آزادی و پرواز توقع داریم …

 

********** معدن اس ام اس **********

 

باور نمی کنم
خالق نظم دانه های انار
زندگی مرا بی نظم چیده باشد . . .

 

********** معدن اس ام اس **********

 

صداى خنده هاى خدا را میشنوى ؟
دعایت را شنیده و
به آنچه محال میپندارى ، میخندد . . .

 

********** معدن اس ام اس **********


کسی که بهشت را بر زمین نیافته است
آن را در آسمان نیز نخواهد یافت
خانه ی خدا نزدیک ماست
و تنها اثاث آن ، عشق است

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خدایا …به اسمانت سوگند میخورم که میدانم این دنیا فانیست انرا باور دارم اما نمی دانم چرا گاهی فراموش میکنم مرگ در کمین است مرگ در یک قدمی به من لبخند میزند خدایا….مرا ببخش …من از لبخند فرشته مرگت می ترسم من هراس دارم …

 

********** معدن اس ام اس **********

 

ای خدا، ازخودم به تو شکایت میکنم
ازقلب خرابم ازچشم بی اشکم
نکنه به خاطر گناهانم منو از در خونت روندی

 

********** معدن اس ام اس **********

 

خدایا…
من اگر گناه کنم تورا بنده ی خوب
بسیار است…
تو اگر مدارا نکنی ، مرا خدایی دیگر کجاست!!؟؟؟؟.‏‎

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اگر مطالب معدن اس ام اس برای شما مفید بوده و از مطالبش تو سایت یا وبلاگتون استفاده می کنید برای اینکه زحمتای بنده هدر نره ممنون میشم با اسم معدن اس ام اس | بهترین و جدیدترین اس ام اس ها لینکم کنید یا اینکه مطالبی که از معدن اس ام اس کپی می کنید رو با ذکر منبع تو سایتتون قرار بدید.اگر سایت شما به اس ام اس مربوط میشه بهم خبر بدید تا تبادل لینک کنیم.موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 692
  • بازدید کلی : 4,537